herbalife

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Herbalife
Op zoek naar Herbalife? - Zoek Herbalife in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Herbalife, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Herbalife > Forum > Archief > in hoeveel tijd afvallen?
  Patricia  1. Geplaatst op 19 april 2004 om 20:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Graag wil ik weten van andere mensen in hoeveel tijd ze afgevallen zijn, bij mij gaat het per week ongeveer een kilo omlaag.
Ik heb nu 3.5 kilo gehad en moet er nog 12.
Graag wil ik wat andere reacties horen. Hoe jullie het volhouden enzo.

Suc6 allemaal Patricia

Sandy  2. Geplaatst op 21 april 2004 om 22:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi patricia,

In 8 weken ben ik 5.5 kilo kwijtgeraakt.
van maat 44/46 heb ik nu maat 42 kan gelukkig weer leuke kleding aan.
Voel me veel lekkerder.
Het kwam eigenlijk na me zwangerschap van me eerste kindje, ben veel te veel aan gekomen.
Het ging er niet meer van af.
Maar nu ik aan de herbalife bent gaat het een stuk makkelijker.
Soms heb ik het moeilijk, maar ja kop op gewoon door gaan.
Het is voor je eigen best wil en voor je gezondheid!
Heb je het moeilijk mag je me best mailen hoor.

Groetjes van Sandy

Patricia  3. Geplaatst op 22 april 2004 om 14:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi Sandy,

Na drie zwangerschappen en twee keer een keizersnede, wordt je figuur er niet bepaalt mooier op.
Ik ben vooralsnog vastbesloten om voor 2 september op mijn streefgewicht te zitten van 53 kilo.
Het gaat voortreffelijk, al 4 kilo kwijt in vier weken!
Heb gelukkig geen behoefte om iets te pakken tussendoor, dus.....
dat scheelt al een heel end.
Hoop dat het bij jou ook goed gaat en hoor misschien nog wel iets van je!

Sandy  4. Geplaatst op 22 april 2004 om 18:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi Patricia,

Het lukt me ook, geen behoefte aan frisdranken, drink alleen maar water dat is het beste.
Ik sport erbij, dat is ook heel belangerijk voor je lichaam.
Een beetje beweging kan ook geen kwaad.
Als ik weet dat ik ga sporten eet ik een wat vollere maaltijd, bijvoorbeeld pasta. Door het sporten raak ik deze extra koolhydraten toch wel weer kwijt.
En het is gewoon lekker
Heb je vragen stel ze maar.

Groetjes Sandy

Joyce Blomm..  5. Geplaatst op 23 april 2004 om 14:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Dag sandy,

als je wilt afvallen ga dan niet herbalife doen, herbalife is heel duur en het gaat snel vervelen er zijn genoeg middelen op demarkt die veel goedkoper zijn en het zelfde resultaat bereiken en zo hou je nog geld over voor leuke dingen.
[/quote]

Carolien  6. Geplaatst op 23 april 2004 om 15:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Waarom blijven die mensen dit doen zeg????? ongelofelijk, ze raden herbalife af maar ik wel op de site om hun mening te geven!!!!!
Belachelijk zo zie je maar die mensen zijn gewoon jaloers!

Patricia, Ik eet herbalife al 7 jaar en ik moet met eerlijkheid zeggen dat het me een hoop geld heeft bespaard, normaal moet je vanalles kopen voor een ander dieet en paar gram van dit en een paar gram van dat! En dat vindt ik niet vol te houden! Dit is gemakkelijk en je hoeft alleen maareen pak jus de orange te kopen of een pak optimel ofzo en je bent klaar! Poeder en tabletten en je eet gezonder dan wie dan ook!!!!! Wil je meer van me weten mag je me ook altijd email, jongeruiter@zonnet.nl

Nu eet ik trouwens herbalife al zoŽn 6.5 jaar op gezondheids basis en ben dus in een half jaar tijd 10 kilo afgevallen! EN nu nog steeds op gewicht!

groetjes Carolien.

Sandy  7. Geplaatst op 23 april 2004 om 18:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi Joyce,

Oke het is best duur!! maar ja je wilt toch wat.
Ik ben aardig afgevallen en dat wil ik zo houden.
Om zo te houden moet je er wel wat voor doen.
Ik drink in ieder geval geen frisdranken meer.
Weinig snoep kan ook geen kwaad! Dus gewoon opletten wat je eet.
Natuurlijk is sporten ook goed voor je.
Als je hier aan houd komt het ook goed.Een beetje van me zelf en een beetje van herbalife.

Groetjes Sandy

Patricia  8. Geplaatst op 04 mei 2004 om 14:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ben nu 6 weken bezig en 5 kilo lichter. Voel me goed en heb genoeg energie.
Ik heb er nog zo'n 10 te gaan dus...... nog even doorbijten.
Ik krijg nu wel van mensen reacties, dus dat motifeert wel om door te gaan tot 53 kilo!!! (mijn lengte is 160 cm)
zijn er nog meer goede berichten? ik wacht af....
Groetjes Patricia.

Patricia  9. Geplaatst op 08 mei 2004 om 13:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

graag wil ik weten hoe het met jou gaat Sandy,
ik ben heel benieuwd naar je resultaten en of het nog steeds zo goed gaat met je.
Met mij gaat het goed nu op een gewicht van 63.3 kilo!
Nog 10 te gaan dus...
Hoop dat het zo doorgaat, dan gaat het voorspoedig.

Sandy  10. Geplaatst op 09 mei 2004 om 13:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi Patricia

Met mij gaat het goed.
Ik ben nu 9 weken bezig.
Ben inmiddels 8.5 kilo afgevallen.
Verlopig ga ik gewoon door.
Weet je wat lekker is versfruit in herbalife shake doen.
Wel als je een blender hebt, is dat zo handig.
Ik had een vraagje gebruik jij herbalife pillen?
Zo ja, dan heb ik een tip.
Of stuur me anders een mailtje.

Groetjes van Sandy

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X